Sklep internetowy jest w trakcie uruchamiania oraz testowania. Prosimy o nie dokonowynie zakupów. Przepraszamy za utrudnienia.
Produktów w koszyku: 0
Wartość: 0.00zł
 
 
  ↓  

...jest pusty


  ↑  
Tel. 12 411 88 88
kom. 691 413 901
biuro@aldom.pl
handel@aldom.pl
PN-PT. 7:30-18:00
      Jesteś tutaj:   Aldom.pl    Strona główna    Koszty dostawy
Kategorie
Zgłoś urządzenie do serwisu
Znajdź swoją przesyłkę
Koszty dostawy 

Całkowite koszty dostawy towaru to suma kosztów transportu, opakowania i logistycznych oraz opłaty za wybraną formę płatności.

Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki uzależnione są od wymiarów oraz wagi towaru.

Zamówione towary dostarczamy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej , gdzie zamówienie złożone do godz 13:30 realizowane jest tego samego dnia i dociera do adresata do godz 18:00 dnia następnego (nie licząc sobót i niedziel).

Płatność za przesyłkę (20,00 zł brutto) umieszczana jest na fakturze VAT i zawiera już wliczony koszt "pobrania".

Przy zakupach przewyższających kwotę 2000,00 zł (brutto) nie doliczamy kosztów wysyłki. Wyjątek stanowią wysyłki paletowe przy których zawsze pobierana jest opłata stosownie do wagi (1,00 zł + VAT  =  1 kg). Przy przesyłkach paletowych tzn. przewyższających wagę 31,00 kg cena naliczana jest w zależności od wagi w kwocie 1,00 zł + VAT = 1 kg). 

Towary - paczki do 30kg oraz przesyłki paletowe - dostarcza firma kurierska DPD Polska, w dni robocze do godziny 18:00. Wysyłka towaru zostanie potwierdzona drogą mailową. W e-mailu znajdzie się numer listu przewozowego, dzięki któremu możliwe będzie śledzenie przesyłki po jej wysłaniu. W tym celu wystarczy na naszej stronie wpisać otrzymany od nas numer monitorowania przesyłki, dzięki czemu można sprawdzić na jakim etapie znajduje się realizacja zamówienia(wystarczy klikąć w odnośnik obok). W trosce o wysoką jakość tej usługi oferujemy monitoring paczki od momentu wydania towaru z magazynu do przekazania informacji o dostawie w dniu następnym.

UWAGA!

Odbiór towaru od kuriera musi być poprzedzony gruntownym sprawdzeniem, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia szkód transportowych konieczne jest spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego. Daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być identyczne. W uwagach należy zaznaczyć, że sprzęt był zapakowany w oryginalny karton producenta z wypełniaczami oraz karton zewnętrzny wypełniony woreczkami dystansowymi z powietrzem, a także w przypadku produktów dostarczanych na palecie, że był na niej przywieziony. W przypadkach, kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. Firma Usługowo-Handlowa ALDOM nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w imieniu klienta składa Firma Usługowo-Handlowa ALDOM. Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki bez względu na stan reklamacji w firmie transportowej.


Kontynuuj Zakupy
Nowości
PULSAR AWO803ZPULSAR AWO803Z
CENA: 146.37zł
PULSAR AWO802ZPULSAR AWO802Z
CENA: 134.07zł
PULSAR AWO801ZPULSAR AWO801Z
CENA: 121.77zł
Najczęściej kupowane
PROXIMA InMASTER BananPROXIMA InMASTER Banan
CENA: 134.07zł
 


Jeżeli chcesz być informowany o promocjach w naszym sklepie zapisz się do naszego newslettera!
Copyright ©2024 aldom.kylos.pl
Podane ceny zawierają podatek VAT.
Oprogramowanie i grafika © 2011 Mysklep.pl
Powered by osC PRO Wszelkie prawa zastrzeżone.
Produktów w koszyku: 0
Wartość: 0.00zł
 
  ↓  

...jest pusty


  ↑