Gwarancja i zwroty:
Wszystkie produkty zakupione w sklepie podlegają 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty sprzedaży urządzenia, chyba, że druk gwarancyjny producenta lub dystrybutora stanowi inaczej (jest dłuższy). Wyjątek stanowią produkty pochodzące z ekspozycji lub używane (oznaczone w sklepie jako wyprzedaż) - okres gwarancji wynosi 1 miesiąc, oraz produkty nowe zakupione przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą - okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumenckich (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument powinien zostać powiadomiony w ciagu 14 dni od momentu dostarczenia urządzenia do naprawy o zasadności roszczenia gwarancyjnego i przybliżonym terminie realizacji naprawy. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Warunkiem przyjęcia produktu do naprawy gwarancyjnej jest nienaruszona plomba (plomby) producenta zabezpieczajace urządzenie. Produkt winien być przesłany w bezpiecznym opakowaniu wraz z opisem uszkodzenia. Wcześniej należy wypełnić formularz serwisowy. link do zgłoszenia serwisowego znajduje się obok. Zalogowania do portalu seriwsowego pozwoli naśledzienie aktualnego stany naprawy. także w Naprawione urządzenie zostanie odesłane na nasz koszt.
Gwarancji nie podlegają:
- Uszkodzenia spowodowane niezastosowaniem się do instrukcji użytkownika, niewłaściwą eksploatacją, nietypowymi warunkami eksploatacji, eksploatacją w warunkach nieodpowiednich dla danego produktu, jego nadmierną eksploatacją, niewłaściwą konserwacją lub niezachowaniem należytej ostrożności
- Uszkodzenia mechaniczne, celowe lub zawinione poprzez niewłaściwe i/lub niedbałe użytkowanie.
- Uszkodzenia wynikłe z zastosowania innych niż oryginalne akcesoriów, części dodatkowych lub zamiennych
- Produkty, które zostały trwale przerobione bądź wyposażone w dodatkowe akcesoria
Rezygnacja i zwrot:
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumenckich (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od dnia wydania towaru.W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wartość towaru zostanie zwrócona na konto Klienta lub przekazem pocztowym (na życzenie Klienta)
Zwrotowi nie podlegają:
- zapisane na nośnikach programy komputerowe po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania
- Towary zakupione na firmę.
- Towary sprowadzone na specjalne zamówienie Klienta
- Rezygnacja nie obejmuje towarów zakupionych w naszym sklepie stacjonarnym.
Naprawy pogwarancyjne:
Naprawie pogwarancyjnej podlegają produkty po upływie terminu gwarancji lub produktu uszkodzone z winy klienta podczas trwania gwarancji (np. uszkodzenia mechaniczne , przepięcia sieci, nieautoryzowane przeróbki produktu).
Przesyłki należy wysyłać na adres:
Firma Usługowo-Handlowa ALDOM
ul. Łanowa 63
30-725 Kraków
UWAGA: NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH PRZESYŁEK ZA POBRANIEM!
|